Jag har andats ut

Just nu känner jag mig så lugn. Idag gjorde jag min sista inlämning i skolan på tre veckor. Ska ju nämligen ut på praktik nu de två kommande veckorna, och sen är det höstlov och sparesa med mamma som väntar. Jag har dessutom fått den absolut bästa praktikplatsen man kan tänka sig - på Karolinska Sjukhusets hjärtklinik. Kan verkligen inte tänka mig en bättre plats att praoa på. 
 
Allting där är känns organiserat och proffesionellt. Har fått ett schema samt välkomstbrev med precis all information jag kan tänkas behöva inför måndag.  Heheh, precis som jag vill ha det. Allt känns bra nu. Ingen klump i magen, ingen stress, ingen gnagande ångest. Tror bannemej det här är höjden av lycka. Här är lite höstiga bilder och mitt schema: 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0