Något rött från Paris i ett guldpaket

(Nu tror jag dock inte att nedanstående är tillverkade i Paris, men det lät så flott så sa det ändå. Och jag Paris är det första jag tänker på när någon pratar om dessa underbara huvudbonader) Igår ropade pappa till middag vid halv åtta tiden, jag ropade segt tillbaka "jaja jag kommer" eftersom jag verkligen inte ville resa mig ur sängen. Det serverades en mycket stark och mycket god sabji.
 
Fast det är inte det intressanta i detta inlägg. Utan det är att när jag skulle dra ut min stol så ligger där ett guldigt paket från Hattbaren. Innuti.. Hittar jag ännu en basker. En röd en. En precis likadan som jag fick i tisdags. Fast röd. Älskar att säga det, röd basker alltså. Det klingar så vackert. Tänk vad bra pappor kan vara på att överraska!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0