Höstlovet happening

I sommras var jag och mammisen uppe i Kopparberg, Grythyttan och Loka för att hälsa på min mormor vars man bor där, och ha en liten minisemester bara hon & jag. När vi skulle till Loka för att dricka vatten så förälskade vi oss i hela stället. Loka är en stor anläggning som tar emot konferans & spagäster. Allt är i en gammeldags miljö  och ååh så fint det är. 
 
För ett par dagar så bestämde vi oss för att åka dit en sväng på höstlovet för att få lite uppmuntran när det är grått och kallt. Ish. Vi bokade bland annat en gyttjebäddsbehandling med massage, vilken jag längtar väldigt mycket till.. Stelare än så här kan bara damer & herrar 100+ vara. Den 27 oktober åker vi till paradiset tur & retur.
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0