Liten skolresa

Har spenderat mitt senaste dygn och lite till med skolan. Vi blir nämligen tvingade (skulle det inte vara för betygen skulle jag aldrig hänga med) att åka till någonslags gård utanför Norrtälje ett par gånger om året. Och på hösten så ska vi även sova där. Vilket vi nu gjorde, jises vilken dramatik jag fått utså. Högljudda bråk om rum samt krossade fönsterrutor exempelvis. Jag som egentligen är så odramatisk har bara längtat hem.. Fast har haft några roliga stunder, vi körde sanning eller konsekvens iprincip hela tiden när någon inte skrek eller grät. De var rätt skoj haha. Har fått massa massage också! #goodlife

Här förtaggar jag i hallen några minuter innan jag begav mig ut på mitt livs äventyr
En smygbild jag nyss hittade, vad gör jag?
Ser ut som någon håller om mig men tror dessvärre det är en tjej
Får massage av min pa

Det var det, tack o hej!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0