Loppis, partylandet och wienerbröd

Igår gick jag till sängs 22:32. Imorse vaknade jag 07:18, cirka. Anna var tydligen lika morgonpigg för en timme senare smsade hon och frågade om jag ville hänga med på till någon bloggloppis. Jag tänkte varför inte och yttligare en timme senare satt vi på tåget påväg mot huvudstaden. Bloggloppisen var väl inte något speciellt, men det visade sig vara en stor loppis med en massa andra som sålde superfina saker. Abba gick loss, jag gick noll. Men hittade en superfin 50-talsväska men med en aningen för hög prislapp..
 
Efter loppisen gick vi till Partylandets butik och blev såååå fashinerad. Vill bara ha världens kalasigaste kalas med heliumballonger, glitter, partyhattar och pinata!!!! Tur att jag fyller år snart. Ett wienerbröd, en kärleksmums och en halv toscabulle senare var vi påväg hem. Jag har tvättat bilen och ätit en sen lunch med min mor, bror, mors man, mors mans dotter och mors mans dotters pojkvän. TREVLIGT.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0