Myrorna, Old Touch & Sivletto

Här kommer mina fynd från gårdagen. Dessa två tröjor hittade jag inne på Myrorna. Den ena kostade 85 och den andra 35. Men just nu har Myrorna halva priset på ALLT stickat, så jag fick bägge två för 60 kronor. Vill ni ha stickat - ta er till er närmaste myrorna! 
Pappiljotter, "foamrollers" eller "sovspolar" som de också heter köpte jag på Sivletto. De lyckades även lura på mig en läggningsvätska, förstår inte vad den ska göra men köpte den iallafall. Har haft mina första lockar idag, var inte riktigt nöjd men man lär sig antar jag. Har velat ha sånna här VÄLDIGT länge nu.
Mamma hade en massa rabatter så vi köpte en mängd med strumpbyxor, dessa två fick jag
Och nu, sist men inte minst! Mitt nya absoluta favoritplagg - för hur vacker är inte denna kappa? Vilken kreation! På sjuttiotalet visste dom vad de gjorde minsann - hittade den på Old Touch. Gillar ni vintage vet ni väl redan vad det är.. Men om inte - åk dit!!! Ligger på Upplandsgatan.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0