Solresa blev shoppingresa

Då jag bodde granne med ett utav europas mordenaste shoppingcenter i Spanien så blev det en del shopping. De hade butiker från Primark till Armani. Är sjukt nöjd men lite ångest över hur enromt slösig jag är.. YOLO. Skämt å-sido men här kommer iallafall bilder på det mesta. En del ligger kvar hos pappa, kan visa det någon annan gång.
 
Börjar med resans bästa köp, mina solisar från rayban. Har alltid trott att de äkta var så mycket dyrare än vad de faktiskt visade sig vara. Och när jag upptäckte det så slog jag till direkt på ett bar ljusblåa. Ville ha några i en lite speciell färg, inte mörkgröna eller spegelglas som alla andra. 
Den här pjamasen velade jag fram och tillbaka under en hel dag då jag tyckte att det var överpris för en pjamas. Men köpte den tillslut, på Blanco!
"Dun"jacka från Mango
Gråa springbyxor är så snyggt. Dessa hittade jag på Leftie's
Var på jakt efter espadrills hela sommaren. Hittade dessa sista veckan för endast 5,95 euro på någon jätterandom skobutik.
 Kleinblå kjol från en liten "China market" som finns överallt i Spanien
Senapsgult fanns det massor utav på Stradivarius
Kjolar var verkligen min favorit under den här resan. Dessa är från Pull&bear
Även dessa shorts är från Pull&Bear
ÄLSKAR DESSA. Från Shana.
En "vinterklänning" som jag säger. Från Zara.
Från Primark
Denna lavendelblåa skönhet fann jag på Zara. Nästa gång jag går på brölopp ska jag ha den.
Bootcutjeans hittade jag på h&m (revolutionerande, verkligen)
Långärmade magtröjor från Shana.
Bikiniöverdel från Tezenis.
Topp från Zara.
 Leopardmönstrat hittade jag massor utav på Primark. Har nämligen ett par leopardsballerina därifrån men dom är hos pappa så har ingen bild nu.
Detta mobilskal köpte jag på Lefties och har döpt honom till Herman. Kan dock inte använda honom mer eftersom jag inte har iPhone4 längre.
Detta armband såg så exclusivt ut att jag var tvungen o köpa det. Ironiskt nog köpte jag det av en kvinna på gatan. 
Stickat i mörkblått från Lefties
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0