Spanien del 2

Förra spanien inlägget publicerades 21 dagar efter att jag hemkommit från värmen, det avslutades med en bild från när jag och Abba körde nattbad i poolen och med texten "Kommer fler bilder imorgon babes, PUSS". Detta inlägg publiceras en månad och 4 dagar efter min hemkomst, och påbörjas såhär:
 
Poolen var vår räddning i slutet när man bara var trött på saltvatten och sandstrand. Då låg vi här och segade med citronläsk dagarna ut.
 
Det blev också fler besök på favortirestaurangen som jag pratade om i förra inlägget
Här kommer en massa fler rand00m picz på mig och Abbasillen
Btw! Såhär såg området där vi bodde ut, och en motljusbild på vårt rum
En dag tog vi en långpromenad och badade från en massa klippor. Eller ja, hade mest photoshoot men whaaaatever
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0