12 days, no see

God morgon, eller god dag kanske man egentligen borde säga. Jag har spenderat mina tre senaste dagar i sängen med en rejäl förkylning/influensa. Men trots det har jag hunnit med en Dramatenföreställning och.. Ja, bara det. Fast det förstås, här hemma har jag från sängen bevittnat ca 10 nya hela filmer, tror det är rekord?  
 
Innan denna sjukdom slog till så har jag hunnit med att bo hos Abba i en vecka, se flera bioföreställnar, Beck & Maria Wern-filmer, börja skolan, sova över i skolan OCH dygna (värsta jag gjort). Imorgon hoppas jag vara frisk så då blir det skola hela dagen och sen premiär-ritt på ridskolan för år 2015. Spännande! Här är lite instagrambilder som förklarar mina dagar sen sist vi sågs..
 
Juste, jag har druckit ur kupade Champangeglas på min fars födelsedag också!

Jag och Abbaskatt.

1000-bitarspusslet på knugen och hans familj som gjort oss några hundralappar rikare.

Rand0000m bilder på mig innan jag åkte iväg på 2årkalas!

Min och fars biljett till dramatenföreställningen "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" av fantastiska Ann Heberlein! Föreställningen var lika fantastiskt som hon och boken med samma namn som föreställningen, ska berätta mer om den sen.

När det var dags var jag totalt insjuknad men drog ändå på mig mina finaste 40-talskläder.. Inklusive dessa nya vintageskor (40-tal förstås) som är omöjliga att gå i.

Bild från vår klass sleepover då jag dyngade, kollade på skräckfilm och blev bäst i världen på TV-spel. Jag och Maggan vart brutalt sugna på donken vilket vi åtgärdade snarast!

Efter ett par fruktansvärda timmar i skolan träffade jag saga och hennes pojkvän. BEST COUPLE IN WORLD. Tack för den tiden kära vänner, ytterst uppskattad från min sida!
 
Lite bilder från helgens sjukdomsdagar som spenderats med lite film, mer film, mer film, ännu mer film, äntligen hemma, knapp-påsyningar, semelätande och beskådning av snöfallet. Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0