2014-2015

 Igårkväll var jag superdepp och opepp och ville mest sätta mig ett hörn och gråta i början av kvällen, eller sova. Jag instagrammade till och med orden "Kan klockan inte bara slå tolv så jag får gå och lägga mig?". Jag kände mig som den enda 15åringen i världen som satt i ett spökslott ute i skogen med mormor, mamma och Hans på självaste nyårsafton. Tillslut tog jag mig i kragen, pimpade mig själv som om jag vore en julgran - från topp till tå, dukade ett festligt nyårsbord och hjälpte mamma med maten. Idag är jag dock enormt glad för hur min kväll spenderades. När jag tänker på alla som vaknar upp trötta, svettiga och förrvirade då de somnade halv 7 på morgonen (jag somnade halv 1) så känns det jävligt bra att sitta här - pigg som en mört och redo för att tackla det som 2015 har att erbjuda. Nu ska jag på spa!
 
 
Vi åt världens godaste vegetariska trerätters där alla kvinnor i huset fått bestämma varsin rätt. Mamma fixade förrätt (ovan), jag lagade risotton och mormor gjorde toscapäron. Mmmmmm.
 
Finaste finaste mor min
 
Finaste finaste jag <333
 
Vid tolvslaget körde jag och min costaricanska lilla famlij "las uvas de medianoche". Det innebär att man stoppar in en vindruva för varje slag (men man får inte tugga) och när klockan slår 00:01 får man önska sig något inför året.. Och tugga vindruvorna. Dock missuppfattade jag det och trodde det gick ut på att stoppa in alla vindruvor i munnen så fort som möjligt och lyckas ha kvar de innan klockan slagit 00:01.. Jag tror inte min önskan kommer uppfyllas.
 
 
Här uppe var det inte mycket av fyrverkerier. Jag är van vid att stå och kolla över Lidingö och Djursholm och maffigare fyrverkerier kan man inte hitta. Så det här var ju extremt B. 10 över 12 var det helt slut hahah.
 
Ni ser, som om det var långfredag.
 
 Den här supersnygga kjolen och pudrade ben hade jag på mig
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0