När det bara blir för mycket

Igår var jag på öppet hus på Södra Latin. Alltså jag är förälskad, förtrollade och fullständigt förlorad i den skolan. I deras teaterlinje. Har tänkt på det hela dagen och blir alldeles varm i kroppen för det var så vackert. Men jag är så nervös för man ska inte känna såhär för det finns risk för att bli besviken. AAAAAH. Mina hjärna är på högvarv, jag har pluggat alldeles för mycket idag och måste sova PUSS
 
Idag har jag haft på mig en helt ny klänning från h&m i 50-talsstil som jag hade 100 underkjolar under så att man kände sig vippig och söt. Kavajen är 1940-tal och allt annat för dagen är faktiskt helt nyproducerat. (Konstigt för att vara jag liksom.) Förutom halsduken som är fett gammal och fett bra fynd från Winter vintage. 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0