12 April

Tjatjaaa darlongs, läget? Skönt med fredag huh? :D Som alla fredagar så har mitt schema varit fullt, i skolan spelade vi upp våra pjäser, gick bra bortsätt från mina små skrattanfall. Vid  halv 2 slutade jag och åkte direkt till Mamut för att hämta Abbas presenter och få lite pengar. Fortsatte mot Maja och mötte Anna där. Vi åkte till Robbans och köpte massa godis. Tillbaka till stockholm och hem till mig. Typ :D Väl här så gick vi med papput och köpte varsin 12 bitars sushi, det kan på riktigt inte finnas något godare? Har i alla fall försökt fira Anna så gott jag kan idag, hoppas jag lyckas - och för att vara ännu bättre så tänker jag gå och vara social nu. Vi ska kolla karatefylla, precis som alltid när vi sover här. Bjuder på några bilder sålänge:
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0