Bilder & grejer från älskade Justin

Ååååh babes, förlåt för min dålig uppdatering, ni fick ju bara ett snabbt godnatt inlägg igår natt när jag precis kommit hem, smakprov på hur bra jag haft det typ :D Idag har jag varit så förbaskat trött och när jag sen piggnade till hade jag fullt upp. Men nu är jag tillbaka och tänkte bjuda er på lite information + bilder från gårkvällen -
 
Jo, alltihopa började ungefär klockan 6 då vi anlände till globen. Taggade som satan så satt vi där och hypa i nästan 3 timmar, snackade med massa andra goa girls intill oss, käkade godis och ja.. Skrek ;) När nedräckningen ÄNTLIGEN började var klockan typ halv 10. Av någon konstig anledning så började jag böla som en gris när nedräcknaren slog 0 och han kom utflygandes! Ååååååååh, allt var perfekt, han är perfekt ♥ Är så himla glad att pappa köpte biljetten till mig och Moa fick med mig.. Tack, tack till er, och störst tack av allt till Justin! Min "bieber-fever" kommer troligtvis försvinna om en vecka men jag passar på att vara lite crazy nu. Hihi, o f ö r g l ö m l i g kväll! :D Btw, jag skulle ju självfallet glömma kameran, så ni får massa kassa bilder nu, istället för några få riktigt grymma.. Haha
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0