Min första bloppis!

Okej, då kör vi på en bloppis nudå! Första gången för mig så ni får ha överséende med om det inte blir perfekt ;) Såhär går det till:  
 
Pris? Det pris jag sätter är vad som gäller om det inte blir 3 stycken som vill ha plagget, då blir det budgivning. Om ett plagg inte blivit sålt på ett par dagar, så går priset ner. Hur får du dina kläder? Det lättaste och bästa är om kan möta upp mig någonstans i stockholm city, de platser som gäller är hötorget, gallerian, kungsan, odenplan mm. Ställen med en del folk helt enkelt. Då träffas vi, byter så du får dina kläder och jag min pengar och kanske pratar ett litet tag? Skulle inte ha något imot att lära känna en bloggläsare :D Bor du långt utanför stockholm kan jag frakta, hur vi gör då gör vi upp på mail eller så. HUR budar man? Maila mig på [email protected] eller kika nandiini. Sådär ja, det är väl informationen som behövs! Kör igång!
 
Från vänster: Söt lila kofta med volanger, oänvänd men den har legat i garderoben ett tag Storlek: S Pris: 50 :- Lila kofta nummer 2, kort men ändå ganska varm. Också oänvänd, men legat ett tag. Storlek: S Pris: 60 :-
Från vänster: Vit kofta med "diamant" knappar från kappahl. Storlek 146/S. Pris: 30 :- Svart kofta med lite speciella knappar från kappahl. Storlek 140&xs. Pris: 35 :-
Från vänster: Rosa koffta från h&m, "bara att dra på sig" modell typ. Storlek: S Pris: 40 :- Vit hoodie från crisp, victoria beckham inspirerad. Storlek: S/M Pris: 30 :-
Från vänster: Randig kofta från Lindex. Storlek: 170/S/M Pris: 40 :- Ball tröja med ett tiger tryck på, jätte gosig och snygg till svarta jeans, skinnjacka och någon hipster mössa. Därför är den i lite större storlek. Storlek: M Pris: 40 :-
Från vänster: Världssnygg leopard hoodie från Gina tricot. Storlek: XS Pris: 80 :- Söt tisha med tryck från JC: Storlek: XXS Pris: 40 :-
Från vänster: Snygg magtröja från h&m, verkligen skitsnygg! Storlek: S/M pris: 40 :- Magtröja i en härlig mintgrön från ginatricot Storlek: 36/S Pris: 40 :-
Från vänster: Tisha från hollister, änvänd ca 2 gånger. Storlek: S Pris: 80 :- Asssballa jeansshorts från kappahl. Storlek 140/S Pris: 50
Från vänster: Supersnygg och skön långärmad från h&m i härlig ljusblå Storlek: XS Pris: 50 :- Långärmad från gina i ekologisk bomull Storlek: S Pris: 30 :-
Från vänster: Gråa jeanstights från h&m, skitsnygga om man matchar rätt Storlek: 34/S Pris: 40 :- Blåa jeans tights från bikbok Storlek: XS/S Pris: 40 :-
Från vänster: Mönstrat sommarlinne från Leftie's, strandlinne har jag änvänt det som. Storlek: S pris: 30 :- Ballt svart linne från h&m med luva, lite orro kanske men det är snyggt. Storlek vet jag inte eftersom jag själv köpt den på bloppis och storleken inte står då lappen är borta. Pris: 30 :-
Kommentarer
Postat av: Ami

Skulle vara intresserad av att köpa några plagg, men det går inte för jag bor i Finland :/

2013-04-30 @ 18:13:27
URL: http://amii.bloggplatsen.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0