En riktigt jäkla bra dag ♥

Jag och bästavän har varit riktigt duktiga idag - vi har varit ute och sprungit ca 5 kilometer utan o bli trötta, vi har tränat mage, armar och rumpa ;) Vi har lagat en egen hälsosammiddag och till sist så täppte vi upp ett stort skumbad, tände lite ljus och fixade lite snacks. Mysgos, är nästan lite stolt över
mig själv som vart så duktig! Om ni varit duktigare än mig så får ni bevisa't.

Just nu är vi väl kanske inte lika duktiga som vi varit under dagen - ligger på varsin sida av sängen med varsin dator & telefon. Lika socialt och trevligt som vanligt. Haha nejmen tidigare idag har vi varit supersociala, vi satt där nere vid bryggan hur länge som helst och bara snackade, så sjukt härligt med sol! Längesen jag haft en sån här bra dag :D

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0