First day in school

Första dagen avklarad, usch vad hemskt det känns, speciellt med tanke på vilka extremt dåliga tider vi fick :( Bläbläblä jag vill ha mer sommar. Men någongång måste det roliga ta slut och det ska faktiskt bli lite kul ändå på något sätt. Tror de kommer kännas bättre om ett tag i varje fall! Meeeen ni då lovers? Har ni också börjat skolan idag, tror de flesta gjorde det idag va? Hur kändes det för er? Skulle vara väldigt kul att höra era tankar kring skolstarten så skriv väldigt gärna en komentar :) 
 
Såhär såg jag ut idag iallafall! Hade väldigt svårt att bestämma outfit men sen så skärpte jag mig och tog något enkelt. Blusen är från Karen Millen, jeansen Abercrombie, jackan Barbour, väskan Valentino Handbags och skorna Novita/Scorett. 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0