Bershka & Mango

Shoppade två härliga sommarplagg inne på min favorit butik Bershka igår, älskar verkligen deras kläder så resväskan brukar till mestadels bli fylld av kläder där ifrån när jag åker ifrån Spanien. Har ni shoppat där någon gång? Om inte så är det ett tips att gå dit ifall ni ser det någon gång, helt okej priser är det också. Förutom Bershka så köpte jag ett par shorts på Mango. Har letat efter lite speciella shorts och har ju redan hittat två stycken  
 
Min nya favorit klänning.. Modellen och färgen är helt uuunderbara!
 Köpte denna på grund av tyget.. Underbart det med.
 Som sagt, har letat efter lite speciella shorts. Har ju mina virkade och efter dom blev målet linne shorts. Hittade dessa med små blommor. Vad tycks?
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0