Good news & outfit

Tjababoooo homies! Har några riktigt bra nyheter för er, och mig dårå  Är nu klar med ALLA uppgifter i sjuan, hur nice är inte det? Så nu är det bara att vänta på sommarlovet i frid och fröjd och ängna en massa tid åt bloggen. Låter bra va? Jag är i alla fall himlans glad och stolt över mig själv nu! Helt sjukt att det bara är 6 dagar kvar. Hihi! Men nu när ni fått ta del av den första delen i rubriken går jag till den andra - dagens outfit!
 
Eftersom det var sånt dåligt väder igår drog jag på mig långbyxor istället och tog klänningen idag. Till det en turkos kofta från NoaNoa, kappa som även den är ifrån NoaNoa och så loafers till det. Enkelt, skönt och somrigt;) 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0