Toppen dag

Mina ben verker som satan, känns skönt att vara hemma efter en sån här toppen dag. Chillat hemma hos Abba med Maja och även sprungit runt på stan med dom ett ett tag. Att "springa" runt på stan menas att ligga på en brygga vid vattnet och sola, + skratta åt folk som går förbi och glor som satan på oss för att vi tydligen var klädda som att vi var på Bahamas. Själv tycker jag att de var klädda som om de var uppe i fjällen! ;) Men struntsamma. Vi var ju och kollade hus idag också, jag, mamma & min låtsaspappa! Är helt kär i villan vi var i idag, superfina rum, en fet källarvåning och pool i trädgården. Håller tummarna för att vi tar det! Önskar att jag tagit bilder men telefonen laddade ur.
 
Nu ska jag.. Eller vi tar det i ett eget inlägg sen! Här får ni bilder:
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0