Det sämsta med att vara tjej

Ledsen för att jag inte bloggade nåt mer igår, hade massa inlägg planerade men när jag satt på bussen igår morse började jag få samma ryggverk som jag alltid får när jag har mensverk. Men jag åkte ändå till skolan och det blev bara värre så till slut fick jag åka hem. Det är alltid såhär när jag får mensverk, blir liksom sjuk på riktigt :( Så jag låg bara i sängen och glodde på GG i timmar utan att lyfta ett finger. Hoppas ni förstår?
 
Mår i och för sig inte mycket bättre idag men känner mig lite piggare efter en dusch och lite fräsch frukost. Därför slänger jag in några inlägg innan jag börjar med plugget jag har o göra. Önska mig lycka till..;)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0