Sunday funday

..för första gången i mitt liv kan jag använda mig av det uttrycket! Idag har varit en grym dag bortsätt från att det var teori istället för träning idag :/ Jag kan allt sånt för fasiken? Haha iaf! Efter stallet åkte jag till bästavän så drog vi ner på stan o hon bjöd mig på en mysig fika <3 Planerade hennes födelsedag och snackade om mitt hår. Vi bestämde också att hon skulle sova hos mig, så tillslut åkte vi hem mot mig och satt inne på solariet och fjanta oss ett bra tag. Seeeeen träffa vi Jonathan en stund innan Mamut kom och hämta oss. Nu ligger vi klara för natten i sängen och ska sova snart - ville bara uppdatera er och be om ursäkt för att jag inte bloggat. Imorrn har jag studiedag vilket betyder att uppdateringen blir på topp.

Här har ni bilder sålänge, enjoy! PUSS

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0