Avslutningsklänningar!

Nu är det ju god tid att börja leta efter en fin avslutningsklänning, mindre än en månad kvar till sommarlov typ? Så jag ger efter era önskemål lite tips på snygga klänningar :D Att öppen rygg är det som gäller iår kan väl omöjligt någon missat? Superfint tycker jag så länge det inte blir för mycket, i varje fall inte på sånna småttingar som mig. På lite äldre ser det bättre ut. Så jag har lagt in lite av både och, + en jättesnygg jeansjacka som passar till alla klänningar enligt mig ifall det skulle vara lite kallt. Vi bor ju trots allt i Sverige! Allt hittar ni HÄÄÄÄÄR i min lovebasket!
 
Min egna favorit, skulle lätt köra på denna ifall jag inte redan hittat en i Magnus garderob hehe.. Helt klart prisvärd och användbar vid andra tillfällen än avslutningen.
 
Den här är lite enklare men även den supersöt, lite färg liksom ;) 
 
Även denna klänning är jag helt kääär i, sticker ut lite ifrån alla korta & armlösa. Har nu insett hur snyggt det är med lite längre klänningar så denna är ju perfekto. Prisvärd den med!
Somsagt, ni hittar allt & massamassa fler HÄÄÄR. Nästa gång tipsar jag om skor ;) 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0