Hjärtlösa människor

Idag gick det verkligen bajs för oss. Inte än enda svensk krona utan några engelska pund istället. Öh? Iofs så hann jag inte stå och skramla så länge själv eftersom jag som är med i elevrådet och representant för vår klass skulle med på ett möte med A non smoking generation med en massa andra skolor. Det däremot gick toppen och var superkul! Vi fick lära oss en masa om hur dåligt det är med tobak och komma fram till lösningar hur man ska minska antalet ungdomsrökare i olika diskutionsgrupper. Jag ska berätta lite mer om vad jag lärde mig sen! Vi var klara där runt 4 och då drog jag bort och mötte Abba & Maggan. Vi fotade lite, bilderna får jag dock inte förns om nån dag tyvärr. Vi satte oss iaf i kungsan sen, käkade litt glass och hade deeptalk i solen. Hur har er dag varit? Min har varit bra men den slutar även nu. Jag ska sova, godnatt! ❤

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0