Ang Instagram

Ni frågar och frågar om instagram.. Jag har instagram, självklart! Men jag vill ha den privat. Om man hittar mig där och frågar i en komentar här på bloggen och man inte kan få börja följa mig och om jag inte kan följa tillbaka, så visst, då kan jag göra det. Men än så länge vill jag ha den privat. Om min blogg växer mycket och jag blir lite "större" så kanske jag tar bort det, men det dröjer nog ett tag dit haha, om det nu kommer hända! :) Eller tycker ni att jag ska göra min instagram öppen igen? Komentera!
 
Kommentarer
Postat av: .

vad heter du ens på insta

Svar: Jag sa ju det, OM ni hittar mig så är det möjligt att jag kan låta er följa mig och jag kan följa tillbaka. Men de flesta av er vet ju inte va jag heter där, men OM :) Kram!
Nadine Petersdotter

2013-09-10 @ 21:14:39

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0