Första inlägget på 3 dagar

Känner mig som världens sämsta bloggare nu. Inte bloggat på tre j*vla dagar! Förlåt :( Ska inte säga att jag inte haft tid för det har jag faktiskt. Men har bara inte gjort det. Var ju som sagt på den där himla skolresan i torsdags och fredags. Fast om jag ska vara ärlig var det roligare än förväntat! Kan visa lite pics sen. På fredagskvällen drog jag och mina brudar till grönan för att se Oskar Linnros! Shit vad bra det var alltså. Riktigt lyckad kväll ;) Sov hemma den kvällen men igår åkte jag till Maja och sov där tillsammans med Abba. Lucas kom över och hängde med oss ett tag på kvällen och sen gick vi typ och la oss haha. Idag sover jag hos Anna, precis som förra veckan hihi :D 
 
Här har ni lite bilder, PUSS
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0