Övernattning med skolan

Tjaaa babes! Dålig update idag :( Förlåt för det. Men nu tänkte jag ta och berätta anledningen till varför uppdateringen tyvärr kommer fortsätta vara så, dålig alltså. För imorgon så ska jag åka, tillsammans med min skola, till någon jävla gård där vi ska hålla på med.. Jag vet inte vad faktiskt haha! Tråkigt blir deg nog iallafall. Sen ska vi sova över där en natt. Har typ panik för tror inte jag kommer hamna med den jag vill sova med hahah. Aja vi får se. Men eftersom den här nya appen är så grym så ska jag försöka hålla bloggen bra! Hur låter det? 

Såhär ser min packning ut nu.. Jag ska vara borta en natt? Hur är det möjligt? Haha



Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0