Söndags sleepover

Ligger hemma hos bästis i sängen och sorterar alla bilder från idag.. Har fotat massor idag, Abba är ju värsta proffsfotografen så man får ju passa på  Ska visa er en massa i nästa inlägg! Vill ni höra lite om min dag eller? Känner inte att jag har något annat vettigt att skriva så det får bli så. Började med att jag vaknade runt 9 tiden och fixade frulle, fixade mig och åkte till Anna. Vi har gått runt och käkat lite glass, snackat och som jag då sa, fotat en massa. Sen ringde vi båda och övertalade våra päron om att jag skulle få sova här hos Abba. Tillslut gick det och så åkte vi hit och käkade. Efter det gick vi ner och kollade på.. Eller vänta nej, det ska jag inte berätta än! Ni kommer märka när det händer eftersom det är en rätt stor grej ;) 
 
Här kommer lite pics från dagen och just nu, resten får ni snart, PUSS
 
16
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0