Sunday funday

Tjaba tjääna mina sötisar! Hur är det med er? Med mig är det toppen! Har haft en trevlig dag tillsammans med papput. Vi har varit på polismuseét faktiskt. Kollat runt på hela museét och så har vi även gått en guidad visning vilket var väldigt spännande. Har ju under stor del av mitt liv velat bli polis eller någon slag av jurist. Nu lutar det mer åt jurist hållet, men det är ju ett tag kvar satt ja, haha  Efter vi varit på museét åkte vi i alla fall in till stan och gjorde ett ärende innan vi gick till Café Milano för lite middag. Min nya favorit Italien restaurang, lääätt! Godaste pastan och det absolut godaste vattnet haha. Det ligger mitemot Kungsan, nära NK, Norrmalmstorg osv, you get it! Ett fett tips ;) Vad har ni haft för er denna söndag babes?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0