Ur mina garderober

Tänkte idag visa upp mina favoriter ur mina garderober eftersom jag fått en önskning om det. Enjoy  
 
Den här tröjan från Ralphis älskar jag mest på grund av det helt underbara materialet, den är i kashmir så den är så mjuk så jag vet inte vad. Crazy! Det är en klar favorit i alla fall!
 
Den här otroligt fina blusen kommer ifrån Karen Millen och det är en av mina största kärlekar. Den är så fin, mjuk och välarbetat så jag kunde inte släppa ögonen från den. Fyndade den på nk's sommar rea i Juli någon gång. Så tyvärr finns den nog inte kvar. Men det finns liknande om ni är sugna!
 
Den här tröjan tror jag ni alla känner igen. Alla hade ju typ dessa förra vintern! Själv köpte jag min i somras. Använt den en gång tror jag, när jag skulle till en bondgård med skolan haha. Tycker den är så enkel så vet inte hur jag ska göra för att piffa upp det när jag har den :( Tycker den är ursöt så ska nog börja använda den mer mot hösten. Och juste! Den är från odd molly.
 
Den här tröjan är en riktig vinterfavvis. Looove it! Så skön, snygg och passar till allt. Verkligen.Ni ser ju själva var den är ifrån så jag slipper skriva det haha.
 
Den här Jones Jones klänningen är egentligen inte min. Men har fått låna den och hade faktiskt den på skolavslutningen som ni kanske minns. "The perfect dress" typ. Älskar att den är hög i halsen men har helt öppen rygg, känns mycket bättre att ha så med tanke på min ålder.. Är ju faktiskt fortfarande ett litet barn.
 
Denna klänning köpte jag i somras på Bershka i Marbella. Även den är en riktig stor favorit. Men lite mer vardaglig än den ovan haha. Visst är den fin?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0