Suprisesuprise

Möttes av ett par glada överraskningar nu när jag anlände till Sverige. En sprillans ny dator låg på sängen. Min omålade vägg som sett förskräcklig ut sen vi flyttade hit var nymålad. De hade byggt om i både kök och vardagsrum, rätt kul Vardagrummet blev en flipp och köket en big flopp, men inte enligt min mor. Hmmm. Nya blommor hade även plaserats i mitt fönster. Och nu lät jag förövrigt rätt så bortskämd. Få nu inte bilden utav att jag bara fick en dator sådär huxflux, utan jag behövde verkligen en ny. Haft den gamla många år och en och annan cola var dessutom spilld över tangenterna. Och när den söta drycken torkat så glibbade tangenterna och det var en påfrästning att använda det. Så väldigt tacksam över att mor min tog tag i det "huxflux" och gav mig en ny, som dessutom är bra. En 17 tums HP, ungefär samma som hos pappa, fast nyare. Älskar att den är så stor. Lol.
 
Fulaste bilderna ni någonsin fått se här, värre än webcam bilderna när jag gråter från Zanni tiden.. Men vad gör det om hundra år.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0