Mitt i konstens lidande

Som jag nämnde för någon dag sen så har jag besökt dramaten två gånger under de två senaste veckorna. Ett av de kom från min låtsassyster i konfirmationspresent, det andra från Nathalie, f.d barnvakt i födelsedagspresent. Med Nathalie såg jag Johanna av Mirja Unge som spelades på stora scenen. Den var bra, inte över förväntan men inte dålig. För att vara en mordern tolkning av Jeanne D'arc så kändes den omordern. Det mest positiva var att jag fick se Adam Pålsson på nära håll, och att umgås med lilla Fnattis! Lol
 
Tillsammans med min låtsassyster såg jag Ungefär likamed, en pjäs av Jonas Hassan Khemeri på lilla scen. Det var slående bra! Alltså verkligen, helt fantastisk. För att sammanfatta pjäsen kort så handlar den om utsatthet, pengar och vad pengar gör med oss. Fruktansvärd på ett sätt men ändå väldigt rolig. Mycket publikontakt dessutom vilket förhöjde hela upplevelsen. SE DEN!
 
Vi satt längst fram!!!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0