El dag

Tjotjena, det är lite svårt att komma in i bloggrutinen måste jag säga. Tänker typ inte på det heh :( Men det ska nog bättras! Denna söndag har spenderats med mina fina vänner. Först under dagen så mötte jag upp Filippa för en fika nere på stan, vi spatserade runt i kanske två timmar och sen tog vi en tur hem till mig. Vi har inte träffats sen i sommras så hon har ju inte varit här i nya huset. När hon åkt hem gick jag upp till Abba och redde ut ett litet bråk vi haft över ännu en fika. Nu är allting bra och hon ligger bakom mig på sängen, vi ska snart sova för att orka upp och göra finfrulle imorgon. Måste ju ha någonting att fota.. ;) Det har jag i alla fall haft idag! Varsågoda:
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0