2:a glassen, bibliotek m.m

Godkvällers! Idag har allt varit bra om man bortser från den här hemska kvällen, fast kvällar i stockholm är alltid hemska så de kvittar väl. Nu fokuserar vi på det positiva! Jag har varit i skolan, förstått matematik med parantester och tyckt det varit riktigt roligt. Räknat på som bara den under en hel timme cirkus vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Jag har även haft bild, vilket jag brukar hata, hatar allt estetiskt haha. Men vi gjorde linoliumtryck (?) vilket var fabulöst skoj! Idrotten var även den rätt så underhållande, vi skulle utföra några steg i breakdance. Det jag utförde vet jag inte riktigt vad det kallas, men de andra breakdancade i alla fall, jag.. Ja, vet som sagt inte vad det ska kallas.;)
 
Efter skolan så gick jag och Saga för att uträtta vårt ärende men blev inte alls väl mottagna så vi köpte varsin glass istället. Sedan rullade vi iväg till biblioteket och.. Ni får gissa. Sen jag kom hem har jag pluggat, fotograferat och uttryckt känslor. Nu ska jag duscha och kolla in gårdagens avsnitt av Veckans Brott! Visste ni att det är mitt favoritprogram hahah? Addicted.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0