Ett stycke födelsedagspresenter

Här kommer det exklusiva och alltid lika efterlängtade födelsedagspaket-inlägget. Nu har jag blivit så vuxen att jag slutat fotografera alla pengar jag fått och "skryta lagom", så att säga. Men helt slut med skrytandet är det inte, här kommer bilder på det jag fått, utöver bidrag till shopping i New york.
 
Födelsedagens höjdpunkt. Rottingkasse! I LOVE.
 
Och den följdes upp med ännu en väska, fast denna med är vintage och med bambuhandtag. Precis de två väskor jag önskat! 
 
Tweedbyxor i en väldigt herrig och tjusig modell! 
 
Den här kjolen är jag förälskad i. Påminner mig om någon slags folkdräkt och kommer passa SÅ bra på Skansens julmarknad. Längtar! Längtar efter att vara snyggast på Skansen.
 
 
Den här fick jag av min bror och hans flickvän i lördags. Vintage och supervarm. Perfekt i vinter!
 
Ingen födelsedag utan macaroons. Och inga macaroons utan Laduree-askar.
 
En del av alla kort, bland annat "innehållandes" pengar till Vintagemarknaden och en dag med privat sömmerska (aka min moder).
 
Gult är kult och jag längtar efter sommar när jag bär denna.
 
En kortjacka med feta axelvaddad. Letat efter en sån här hela mitt liv. Tack gud!
 
Ett stycke rosor som gjorde sig mycket fina i mitt fönster. 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0