Året som 14åring (del 1)

November 2013 - Oj, här hände det inte så mycket förutom en massa kalasande för lilla fjortis-jag. Och då menar jag inte bara till utseendet, utan faktiskt till åldern också. Jag hade precis flyttat in till civilisationen från landet och njöt av att kunna GÅ till en buss och vara granne med min bästavän.


December 2013 - Invigde jag med Afternoon Tea hemma hos mig för att kompis-fira födelsedagen. Annars bloggade jag knappt här och minns faktiskt inte så mycket heller.. Gick i skolan, påbörjade en liten romans, åt, sov, pluggade - typ så. Umgicks ju väldigt mycket med min fina Saga och på julavslutningen så hade vi en deppfika och talade om hur mycket jag skulle sakna henne då hon skulle bort i 2 veckor. Då ville jag inte tänka på hur den här tiden skulle vara , utan henne i skolan. Men det har ju gått bra, trots att jag saknar henne enormt!

Januari 2014 - Invigde jag med mitt livs största misstag. Men i övrigt var det en väldigt fin månad. Jag köpte min efterlängtade systemkamera, hängde med mina vänner och tyckte att det absolut coolaste (och snyggaste) var att klä mig som om jag klivit direkt ur Ladies på Östermalm och fotade dagens outfits på Stureplan, GUMMAN NEJJ!!

Februari 2014 - Här gjorde jag något utav det ballaste jag någonsin gjort, nämligen en praktik på TV4, det var fantastiskt roligt och jag fick ju till och med göra en intervju. Jag var kär uppåt öronen (trodde jaaag) och upptäckte något som kom att bli en väldigt stor del utav mitt liv - secondhand! Började sakta men säkert förändra min stil till något eget och fick dessutom ordning på mitt rum efter 3 månader. Tråkigt nog försvann min morfar från vår fysiska värld denna månad, men han är ändå långt ifrån borta❤️

Mars 2014 - Här bloggade jag MASSOR, och tur det - för satan vad cool såg ut i det som jag kallade "egen stil" (hipster, tjena, vilken egenstilare haha). 

(Anordnade en brunch hemma hos mig som var väldigt lyckad, var bara tvungen att visa för OJ vad gott det var)

April 2014 - Oj, detta var en stökig månad. Varvade råmysiga sommardagar med picknicks, utemiddagar, stockholmshäng och solade med dreggeldagar och en alldeles för dålig självbild.


Maj 2014 - Den här månaden är alldeles tom för mig, minns ingenting. Bara att jag inte var på topp, men inte heller på bott. Mest trött på skolan och taggad på sommarlov. Vad jag dock minns är att jag började måla, och att jag i skrivandets stund blir enormt sugen på att börja igen..
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0