Dagens to-do

Idag ska den här olyckligtvis onormalt finniga papiljott-tanten ordna finkalas, för om jag minns rätt fyllde jag 15 i måndags. I lördags var det finkalas hos mamma men idag ska det firas med andra sidan av släkten. Kalaset ska hålla hus hemma hos min farmor eftersom min och pappas lägenhet är mini. Såhär ser dagens to-do ut:
 
*Äta frukost och kolla paradise hotel (enormt viktigt!!! not)
 
*Göra mig själv en aningens mer representabel till utsidan, om man jämför med hur det ser ut just nu heh.
 
*Hämta ut två olika tårtor samt ett annat bakverk på två olika konditorier.
 
*Förbereda hemma hos farmor
 
*14:00 kliver gästerna in genom dörren och förhoppningsvis blir det inte sådär jobbigt stelt som det alltid blir med släkt man knappt träffar. AH
 
*17:00, senast, måste jag bege mig mot tåget för att sedan bli upphämtad utav mor, mors man och morsmans son för att åka på folkmusikskonsert. Lena Willemark Ale Möller ska hålla konsert med folkmusik från världens alla hörn. Blir spännande!
 
*Plugga tills jag somnar med boken på min brutna näsa.
 
Önska mig lycka till inför denna dag. Jag önskar i alla fall er en sannerligen härlig söndag. Tjingeling!
 
 
Jag besparar er de snuskigt röda prickarna i mitt ansikte genom att göra bilden svartvit. Ni bör tacka mig för visad hänsyn..
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0