Födelsedagslista 2014

Om ni inte redan visste det efter våra 4 år tillsammans så fyller jag år nu på måndag, den 17 November! 15 år är vad som fylls och jag är sjukt nervös inför alla komentarer från avlägsna släktingar angående allt vad jag nu får göra med min femton fyllda år, som jag tydligen inte fick innan.. Man ba: men usch, du är tio (+) år äldre än mig och jag vill inte höra. Fick ni höra mycket sånt på er 15 årsdag?
 
Kalasandet börjar imorgon då all släkt på min mors sida kommer hit och äter lite mat, tårta, kakor och en hejdundrandes massa annat gott. Håller på att baka cupcakes nu t.ex.. Men jag tar ett litet avbrott och tänkte visa er hur årets önskelista sett ut: 
 
1. Para, cash, kosing, stålar, pix, PENGAR. Pengar inför min och Abbasillens enormt efterlängtade resa till alla drömmars stad - NYC. Pengar för att kunna se ut, ungefär såhär varendaste dag:
 
2. Freddies of pinewood "Dungaree dolls", hur fantastiska? Har suktat efter dessa sen jag för första gången klev ner i Sivlettos lilla underjordiska värld. Olycktigtvis så har en lärare på skolan ett par indentiska så om jag skulle få ett par sånna skulle jag endast kunna ha dem utanför skolan och när jag börjar gymnasiet förstås. 
 
3. Rottingväska och virkad väska med handtag i bambu. 
 
4. Ett par riktigt fräcka, högmidjade, 40-tals byxor i tweed, typ något sånt här: Dålig bild med det är den manliga filurens byxor jag syftar på
 
4. Ramar och gamla, svartvita, vackra bilder från svunna tider att rama in. Vill skapa mig en tavelvägg, kanske något i stil med den som Elsa Billgren gjorde åt Jessica Silversaga i Äntligen hemma den 25 November 2013. 
 
Emma Sundhs från emmasvintage.se tavelvägg, även den inspirerar mig väldans!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0