Greenlicious juice

Det här receptet är nypåkommet och mitt alldeles egna - det är säkerligen 100 andra fjortistjejer i Stockholm som gjort exakt denna juice men jag har i alla fall inte läst detta recept någonstans, utan improviserat ihop det lite på egen hand. Och sikket resultat det blev! Är så frälst på något så grönt så att jag börjar fundera över vem jag själv är, jag gillar ju bara chips & godis - därav tänkte jag slänga upp receptet åt er som vill testa!
 
För ett glas behövs:
 
2 apelisiner
1 citron
1 Avokado
3 cm ingefära
1 näve babyspenat
Lite agavesirap som hälls i på känn
 
BAAAAM, och du har den smarrigaste, färgladaste och nyttigaste (haha, vet inte vad jag babblar om men äcsh).
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0