Lyckliga gatan

Idag känner jag mig lite smått inspirerad av Historieätarnas avsnitt om beredskapstiden, det vill säga första halvan av 40-talet - brunt och gult + en underbar 50-talsbrosch som jag fått utav min mors mans mor. Att ärva saker är ju den härligaste shoppingen av alla. Eller är det bara jag? De två senaste kvällarna har jag endast ägnat åt studier, har fullt upp i skolan just nu. Om ni undrar varför det inte hamnat så mycket här alltså. 
 
Den gula blusen är ny från Myrorna (som btw just nu har 70 % rabbat på HELA sortimentet då deras butik på Tomtebogatan ska stänga, 29 November är sista dagen ifall ni vill fynda järnet), tweedbyxorna fick jag i present men jag vet ändå om att de är från Emmaus Vintage, koftan kommer ur mammas garderob, hårspännet från Saker & Ting och broschen har jag som sagt fått utav mors mans mor. 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0