Nordiska museét & en 20-talslock

Idag har jag som ni redan vet (eftersom ni självklart streckläser min blogg från punkt till punkt) gjort ett besök tillsammans med min far på Nordiska muséet. De har en väldigt intressant utställning om socker nu som jag tycker alla sockerberoende (som jag) borde se. Bortsett från det var dagens höjdpunkt att stiga in i de folkhem från 1940 som de byggt upp mitt i muséebyggnaden. Det var som ett helt litet funkishus liksom med port, trappuppgång, balkong och en 2-rums lägenhet. Väldigt fint var det!
 
 
Sen insisterade pappa på att fotografera mig men som ni ser så ville jag VERKLIGEN inte det. Men han INSISTERADE.
 
Dagen till ära såg jag ut såhär, med en liten wannabe 20tals lock under baskern.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0