En liten besvikelse

Imorse när jag stegade upp ur denna underbaaaara säng så såg jag framför ett inlägg där jag som rubrik skrev "En frukost som heter duga". Men tyvärr, som ni ser, frukosten var en en liten besvikelse. Hade föreställt mig en Hilton-frulle med våfflor, pannkakor och omelett. Inget sådant och mitt sockertörstande psyke fick nöja sig med marmelad och frukt. 
 
Just nu ligger jag i sängen och bloggar (men oj, menar du verkligen det?). Mammis traskade nyss iväg till sin massage & gyttjebäddsbehandling, jag ska få min först vid 1-tiden. Ser mycket fram emot det. Nu ska jag plocka ihop mina grejer och själv traska ner till Vattensalongen och vänta på mamma. Hoppas eran andra höstlovsdag blir fantastisk trots regnet, eller regnar det i stockholm förresten? Jaja, PUSS
 
Här är jag på dagens morgonpromenix. Huset jag pekar mot är huset där vi bor (inte hela förstås hahah)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0