Sista dagarna på Loka

I början av min Loka-vistelse så uppdaterade jag ju mycket ihärdigt, det måste ni hålla med mig om? Men sen när jag kom in i den här spa-feelingen så slängde jag igen datorn och telefonen och bara njöt av att jag och mamma hade det så himla fint tillsammans. Allt förutom kameran stängdes ner, tur för er! Här kommer bilderna från de två sista dagarna!
 
Den andra dagen började med Spahäng för mig och behandling för min mor. När hon var färdig hittade hon mig sittandes i utepoolen. Ungefär såhär såg det ut
 
Sen var det photosession i den stora inomhuspoolen också
 
Sen var det dags för Lunch, där orkade jag faktiskt inte plocka upp kameran.Men efter lunchen var det min tur att få gyttjebäddsbehandlingen, ni har redan sett de flesta bilderna därifrån men såhär såg det ut utanför alla behandlingsrum. Kristallkronor ÖVERALLT! Så gosigt.
 
Efter min behandling var det dags för Afternoon tea i salongerna, såhär såg det ut:
 
Efter det tog vi en powernap innan nästa spapass utfördes. Då köpte vi lite god dricka som avnjöts i utomhuspoolen. Så sjukt ballt att sitta där på kvällen då man verkligen såg röken som steg upp ur vattnet. Såhär ful var man då hahah
 
Jag och mammi började göra oss iordning för middagen
 
Och det här blev resultatet. 30-tals klädd men snurrkorvar i håret och såklart.. Röda läppar.
 
Inte en enda bild knäppte jag under middagen. Det var rätt skönt att bara äta kan jag tala om! Men efter middagen knäppte jag ett bar pics på balkongen. Ser så enormt drömsk ut.
 
Morgonen efter var det dags för avfärd. En frukost, lite shopping, och ett sorligt farväl senare satt vi i bilen med Billie Holiday.
 
När vi närmade oss Örebro kom jag till insikt om att en utav Sveriges mysigaste Vintagebutiker fanns där. Självklart var vi TVUNGNA att åka in i staden och kolla in butiken. Och jag fann några guldklimpar som jag ska visa er senare. Fann även universums mysigaste Cafe med de finaste prinsessbakelser jag någonsin skådat. Se bara, alltså??? Jag dör.
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0