Sömniga mornar

Jag HJÄRTA sovmorgon. Klockan var ställd på 07:30 men jag vaknade alldeles utav mig själv redan klockan 6. Låg bara i sängen, med julstjärnan tänd (nej jag tog inte ner den förra året, varför göra det när den ändå ska upp igen?) och lyssnade på radio i närmare två timmar. Slumrade till lite smått då och då. Aldrig känt mig så pigg och taggad på skolan som idag. Heeeeja mig!
 
Trots att jag börjar klockan tio så ska jag åka hemifrån nu. Har lite ärenden på stan, eller jag har ett ärende (där försvann 1 vuxenpoäng) och det är att lämna tillbaka en hel hög med böcker på biblioteket, böcker som jag inte hunnit läsa. Eller inte tagit mig tid. Ha en underbar dag! PUSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0