Pluggmys med mammsen

Hallo snyggingar, jag är så nöjd med mig själv just nu! Min bästaste mami kom till skolan när jag slutat och mötte mig, hon hade vägarna förbi stockholm så vi hade bestämt att vi skulle passa på och plugga lite spanska. Vi gick bort till en espresso house nära min skola och beställde in varsin Ravioli. Supergott var det och när vi var klara där gick vi till ett annat, lite mindre högjutt café och fortsatte med studierna. Där blev det morotskaka och varm choklad ;) Tillslist när jag varit så duktig så gick vi och köpte lite nya kläder till båda, ska visa er sen och så ska ni få gissa vart det är ifrån. Ganska otippad butik för att var jag men.. Ni får se senare iallafall! Haft en bra dag förresten? PUSS :D 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0