Grattis mormor!

Det blev den rosa klänningen från Bershka ikväll, hann inte få alla era komentarer, som tyckte det motsatta, innan vi gick. Annars hade jag ju tagit den flest av er "röstat" på  Kvällen var i alla fall supermysig. Så kul att få fira min underbara mormor, inte för att hon kommer se detta, men grattiiiis, igen! Restaurangen vi var på var grym. Eller ja.. Maten var helt "ok" men servicen och personalen var helt underbara. Dom var så söta allihop! De hade dessutom ordnat med att mormor fick sin favorit tårta serverade och två musiker som kom och spelade. Nu är jag riktigt trött och behöver min skönhetssömn inför imorgon, då jag ska ligga vid poolen hela dagen. Hahah, slappt? OHJA! God natt ♥
 
Jag och fina mormor, som ni ser
Fina mami och fina gammelmoster
 Fina jag.. *skämt-å-sido*
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0