Dämpar hysterin om Paris

Jag tycker att det verkar som om alla skriver överallt - "OMG jag ska till Paris" eller "åååh jag vill till paris, värsta drömstaden", jag som varit där tänkte bara berätta för er att Paris är rent ut sagt tråkigt. När du sett Eifelltornet, Notre dame, monets trädgård, käkat god fransk mat, haft picnick i en park och shoppat tills du är total pank så finns det inget mer och se. Då är det typ som stockholm haha. Tycker att hysterin är för mycket så var bara tvungen att få det sagt ;) Fiiiinns så många andra ställen som är grymt mycket bättre, lovar er! Jag har turen att ha föräldrar som är förtjusta i att resa så har varit på många ställen, kanske ska fixa er en liten reseguide? Men ah iaf, fet diss till Paris!
 
Bjuder på lite gamla bilder från sist jag var i Paaariii, 2011 om jag minns rätt?
Kommentarer
Postat av: Linn

skulle inte du kunna berätta om varje land du varit i, hur det är osv? hur många gånger du varit där typ? skulle vara skit roligt att läsa! din blogg är grym förrästen, ´kram!

2013-03-23 @ 11:22:59

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0