Kommer jag nånsin bli något?

Jag har funderat rätt mycket på en sak.. Om bloggen alltså, jag tycker verkligen det är skitroligt o blogga, älskar att få dela med mig av min vardag, tips och annat. Och det bästa är när man får hjälpa andra :D Men jag undrar om jag någonsin kommer komma någonstans med det - jag är ganska stolt över mina 100+ besökare, jag tycker det är asballt att så många läser min lilla blogg. Men jag vill komma längre, öka läsarna, klättra upp på topplistan och utveckla mig själv i bloggen. Men jag vet inte riktigt hur.. Jag vet inte om jag ska bestämma mig för att satsa, och på riktigt isåfall. Blogga massor och jämt. Tror ni att jag någonsin kommer kunna ta mig uppåt, och liksom bli något? Jag menar - jag är ju liksom egentligen ingen speciell. Jag har ingen direkt talang, jo ridiningen dårå - men eftersom jag inte har någon egen häst så kan jag ju inte blogga så mycket om det. Jag kan inte sjunga, mitt liv är ganska vanligt, jag är inte speciellt snygg eller nåt i den stilen. Grejen är väl mer den att jag älskar att blogga, de är en del av mitt liv. Men alltså, fattar ni vad jag menar? Ge mig lite svar nu - vad tror ni, vad tycker ni? ;) 
 
 
Kommentarer
Postat av: Vilhelmina Nilsson

Klart du kommer bli någonting! Jag tror på dig, ja!
Du är min inspiration :D

2013-03-01 @ 20:45:46
URL: http://www.nattstad.se/sellivs
Postat av: A

Alltå, Gud... Det är svårt... Ja och nej. Jag har också sånna drömmar. Men om man verkligen stand out så antagligen... Men framtiden är oviss... Men alla som vill borde satsa!

2013-03-03 @ 09:02:03
URL: http://sheesa.blogg.se
Postat av: Lovisa

Tror absolut du kommer bli stor inom bloggandet, I read your blog everyday girl! Och det inspirerar mig!

2013-04-20 @ 21:01:49
URL: http://secretsky.bloggo.nu

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0