My day ;)

Aaaah vad härligt att få blogga från en dator igen  Har inte haft chansen på ett dygn typ, tur att man iallafall äger en av de bästa uppfinningarna på jorden - iphone. Hehe, jag ska berätta allt + visa bilder om igår senare när jag hinner med. Tänkte bara dela med mig av min dag idag just nu. Jags lutade klockan 3 i skolan och drog direkt mot Kamalas praoplats, överraskade min duktiga filicka med en lyxshake när jag kom dit  Vem är världens bästavän? När hon slutat gick vi direkt till tc och mötte upp fina Filippa, Elise & Odelia. Vi har gått runt i det har molniga vädret ända tills fötterna började verka.
 
Tanken var ju sen att vi skulle käka en mysig tjejmiddag här, men de strula upp sig satt det blev donken istället. Jag och Kamala är hemma nu igen så vi äter själva nu. Hon skriker på mig från köket så är nog bäst att jag taggar. Bjuder på några bilder först baaa ;)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: H A N N A - swag monkies

allt väl? :)

2013-03-05 @ 21:30:54
URL: http://hannahh.blo.gg

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0