Nu blir det plugg

Tjaaa snyggingar, jag kom hem från träningen för inte så länge sen. Köpte med mig en stor ben&jerry's innan jag hoppade in i bilen som jag tänkte öppna nu och sätta mig med en massa plugg. Det är bara ca 2 skolveckor kvar nu så ni kanske kan tänka er hur mycket jag som satsar på höga betyg har i skolan just nu.. Träningen gick för er som undrar faktiskt förvånadsvärt bra. Vi red utan stigbyglar nästan hela passet vilket ja tycker är sjukt mycket lättare än med stigbyglar, hatar stigbyglar haha ;) Fattningarna var dock de typ sämsta i världshistorien, men det ska jag träna på här hemma innan nästa lektion.
 
Jag just nu, vi höres senare eller imorgon ifall jag blir fast i plugget. PUSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0