Grattis mamma!

För exakt 50 år sedan, idag, den fjortonde oktober, så föddes min totalt underbara lilla mamma. Min största trygghet, min bästavän, mitt allt, min mamma ♥ Somsagt, hon fyller 50 år idag! How awesome? Det är ju galet, och de säger ju att det är efter 50 livet börjar.. Fast nja, det tror jag så mycket jag vill på! Men i alla fall, vill utbringa ett stort grattis till henne i alla fall, på denna stora dag! GRATTIS MAMMA! Du är fortfarande lika underbar och vacker  Älskar dig så mycket!
 
Festen för mamma var ju i lördags, blev lyckat tycker jag. Fast de vuxna hade antagligen roligare än mig, så de skulle nog säga "mer än lyckat". Men för mig duger det med bara lyckat, roligast är ju när alla skämmer ut sig på dansgolvet ;) Lite bilder på mig & fina mammis:
 
Kommentarer
Postat av: mammi

Tack min vackra fina kloka underbara dotter!
Du var med och gjorde min dag oförglömlig, att följa dig gör varje dag ny. Älskar dig<3<3<3

2013-10-14 @ 22:46:20

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0